Dreptul de a vă retrage din contract

Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă răzgândi (fără a specifica motivele) în termen de 14 zile calendaristice numai în ceea ce privește anumite tipuri de produse comandate de pe site-ul nostru. De exemplu, unele echipamente de bucătărie sau cărți (dar nu în format digital) pot fi returnate.

Cu toate acestea, în conformitate cu legea, nu beneficiați de acest drept pentru următoarele tipuri de produse de pe site: cele care sunt susceptibile de a se deteriora sau au o dată de expirare scurtă, cum ar fi alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume; produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și pe care le-ați desigilat, cum sunt alimentele; acele produse care, după livrare, în funcție de natura lor, sunt amestecate în mod inseparabil cu alte elemente.

În cazurile în care aveți dreptul de a vă răzgândi, retragerea din contractul cu AMORS International se va face în următoarele condiții, care sunt completate de celelalte dispoziții legale obligatorii:

Perioada în care vă puteți retrage expiră după 14 zile calendaristice de la data la care dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră (alta decât curierul) a intrat în posesia fizică a produselor. Dacă ați comandat mai multe produse într-o singură comandă care vor fi livrate separat, termenul expiră după 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a ultimului produs.

Trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. În acest sens, fie puteți utiliza un model de formular de retragere, fie puteți completa și trimite direct pe site-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispoziție, fie ne puteți trimite o informare prin poștă, fax sau e-mail, dar înainte de expirarea termenului de 14 zile calendaristice.

Consecințele retragerii

AMORS International va rambursa suma pe care ați plătit-o pentru produse. Costul de retur al produselor este suportat de către client, cu excepția situațiilor în care returnarea se face din vina companiei noastre, cum ar fi livrarea unor produse neconforme cu descrierea de pe site sau livrarea altor produse decât cele comandate. În aceste cazuri, AMORS International va suporta cheltuielile de transport pentru returnare.

Rambursarea se efectuează exclusiv prin transfer bancar. Clientul are obligația de a furniza un cont bancar valid în care să poată fi returnată suma aferentă produselor. Rambursarea va fi realizată fără întârzieri nejustificate, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la momentul în care AMORS International este informat cu privire la decizia de retragere, cu condiția ca până la acel moment să fi primit înapoi toate produsele livrate sau să fi primit dovada că acestea au fost expediate.

În lipsa primirii produselor returnate sau a dovezii expedierii, AMORS International își rezervă dreptul de a amâna rambursarea până la primirea acestora sau până la furnizarea dovezii corespunzătoare, în funcție de care dintre aceste două situații survine mai întâi.

Produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost livrate, fără semne de utilizare, deteriorări sau intervenții care pot afecta valoarea acestora. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru a le verifica natura, caracteristicile și funcționarea.

Cum să returnați produsele noastre

Completați o cerere de returnare a produsului. Ambalați produsele cu grijă, în starea în care vi le-am livrat, de preferință, dar nu neapărat, în ambalajul original. Lăsați pachetul pregătit și lipiți eticheta cu adresa noastră de returnare.

Când aveți coletul pregătit, sunați-ne sau scrieți-ne la adresa de e-mail contact@amors.ro, pentru a începe procesul de returnare. Un angajat AMORS International vă va suna sau vă va trimite un e-mail cu detalii despre sosirea curierului pentru a vă ridica coletul. Vom furniza datele dumneavoastră de contact curierului pentru a facilita ridicarea coletului.

Dacă alegeți o altă metodă de returnare decât cea oferită de AMORS International, utilizați servicii poștale care permit înregistrarea expedierii și păstrați dovada acesteia.

Pentru ofertele care includ produse gratuite, de exemplu „cumpărați un produs și primiți unul gratuit”, trebuie să returnați, de asemenea, orice produse gratuite pe care vi le-am livrat, cu excepția materialelor promoționale sau a produselor pe care le-am livrat în mod voluntar împreună cu produsele comandate de dumneavoastră.